dc.contributor.author |
Полеся, Т. Л. |
uk |
dc.contributor.author |
Мороз, В. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Гумінський, Ю. Й. |
uk |
dc.contributor.author |
Фоміна, Л. В. |
uk |
dc.date.accessioned |
2019-10-01T15:11:55Z |
|
dc.date.available |
2019-10-01T15:11:55Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Вирішення питань перспективи автономії медичних ВНЗ при впровадженні основних положень ЄКТС / Т. Л. Полеся, В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна // Наукові праці Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія". Сер. : Педагогіка. - 2013. - Вип. 203, Т. 215. - С. 43-46. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4045 |
|
dc.description.abstract |
У зв’язку з європейською інтеграцією України та підписанням Болонської конвенції, із 2005 року у вищих навчальних закладах запроваджена кредитно-модульна система навчання. Із 2009 року для вищих навчальних закладів є обов’язковим запровадження основних положень європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС) та її ключових документів. Аналіз вад та переваг навчання при кредитно-модульної системі виявив протиріччя між основними вимогами ЄКТС та їх реалізацією. У зв’язку з коадаптацією національної системи освіти до вимог європейських стандартів у ВНМУ ім. М. І. Пирогова, запропоновані зміна підходів щодо організації навчального процесу у світлі кредитномодульної системи. |
uk |
dc.subject |
кредитно-модульна система навчання |
uk |
dc.subject |
кредитно-трансферна система |
uk |
dc.subject |
ECTS |
uk |
dc.title |
Вирішення питань перспективи автономії медичних ВНЗ при впровадженні основних положень ЄКТС |
uk |
dc.type |
Article |
en |