Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Вуж, Т. Є. | uk |
dc.contributor.author | Марчук, І. А. | uk |
dc.contributor.author | Коваль, Б. Ф. | uk |
dc.contributor.author | Vuzh, T. Ye. | en |
dc.contributor.author | Marchuk, I. A. | en |
dc.contributor.author | Koval, B. F. | en |
dc.date.accessioned | 2019-06-05T09:03:28Z | |
dc.date.available | 2019-06-05T09:03:28Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Вуж Т. Є. Застосування тестового контролю рівня знань студентів у рамках кредитно-модульної системи Болонського процесу / Т. Є. Вуж, І. А. Марчук, Б. Ф. Коваль // Матеріали всеукр. навч.-наук. конф., присвяч. 55-річчю Тернопіл. держ. мед. ун-ту ім. І. Я. Горбачевського «Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ III-IV рівнів акредитації», 26-27 квіт. 2012 р., Тернопіль. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2012. – С. 104-105. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3690 | |
dc.description.abstract | У роботі описано застосування тестового контролю рівня знань студентів у рамках кредитно-модульної системи. Розглянуто основні аспекти такої форми оцінювання знань. Наведено як позитивні, так і негативні сторони даної системи контролю знань. Запропоновано використання комбінованого методу оцінювання знань студентів медичних закладів освіти - чергування тестів та спілкування викладача зі студентом. | uk |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk |
dc.publisher | Тернопіль : Укрмедкнига | uk |
dc.subject | Болонська система | uk |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk |
dc.subject | тестовий контроль | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | ВНМУ ім. М. І. Пирогова | uk |
dc.title | Застосування тестового контролю рівня знань студентів у рамках кредитно-модульної системи Болонського процесу | uk |
dc.title.alternative | Use of test students’ knowledge within credit-modular system of Bologna process | en |
dc.type | Thesis | en |