Abstract:
Дисертацію присвячено проблемі підготовки майбутніх магістрів медицини до реалізації маркетингу в професійній діяльності. Проведено аналіз концептуальних засад підготовки майбутніх магістрів медицини у контексті сучасних реформаційних процесів галузі й освітніх реформ. Означено дефініції „підготовка майбутніх магістрів медицини до реалізації маркетингу”, „реалізація маркетингу в професійній діяльності”, „готовність майбутніх магістрів медицини до реалізації маркетингу в професійній діяльності”. Визначено сутність професійної підготовки і структуру готовності майбутніх магістрів медицини до реалізації маркетингу в професійній діяльності: компоненти (ціннісний, мотиваційний, інформаційно-пізнавальний, операційно-технологічний і особистісний), критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, організаційно-діяльнісний, рефлексивний), відповідні їм показники, рівні сформованості (низький, середній, високий). Визначено, обґрунтовано й експериментальним шляхом перевірено ефективність педагогічних умов, моделі й науково-методичного забезпечення підготовки майбутніх магістрів медицини до реалізації маркетингу в професійній діяльності.