Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мазайкіна, І. О. uk
dc.date.accessioned 2018-12-14T12:42:18Z
dc.date.available 2018-12-14T12:42:18Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мазайкіна І. О. Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій / І. О. Мазайкіна. – Вінниця, 2018. – 3 с. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3278
dc.description.abstract Ефективність підготовки майбутніх вчителів іноземних мов до впровадження особистісно орієнтованого підходу визначається принципами, за якими реалізується ця підготовка. Беручи до уваги методологічні засади особистісно орієнтованого підходу в освіті, можна визначити, що професійна підготовка вчителів іноземних мов повинна базуватись ще й на таких методологічних принципах: індивідуалізації; толерантності; діалогової взаємодії; діалогу культур. uk
dc.language.iso uk_UA_ uk
dc.subject вчитель іноземної мови uk
dc.subject особистісно-орієнтований підхід uk
dc.subject навчально-виховний процес uk
dc.subject особистість uk
dc.title Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій uk
dc.type Other en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика