Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мазайкіна, І. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-12-14T12:42:18Z | |
dc.date.available | 2018-12-14T12:42:18Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Мазайкіна І. О. Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій / І. О. Мазайкіна. – Вінниця, 2018. – 3 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3278 | |
dc.description.abstract | Ефективність підготовки майбутніх вчителів іноземних мов до впровадження особистісно орієнтованого підходу визначається принципами, за якими реалізується ця підготовка. Беручи до уваги методологічні засади особистісно орієнтованого підходу в освіті, можна визначити, що професійна підготовка вчителів іноземних мов повинна базуватись ще й на таких методологічних принципах: індивідуалізації; толерантності; діалогової взаємодії; діалогу культур. | uk |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk |
dc.subject | вчитель іноземної мови | uk |
dc.subject | особистісно-орієнтований підхід | uk |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.title | Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій | uk |
dc.type | Other | en |