Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Мазайкіна, І. О. uk
dc.date.accessioned 2018-12-14T12:42:18Z
dc.date.available 2018-12-14T12:42:18Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мазайкіна І. О. Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій / І. О. Мазайкіна. – Вінниця, 2018. – 3 с. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3278
dc.description.abstract Ефективність підготовки майбутніх вчителів іноземних мов до впровадження особистісно орієнтованого підходу визначається принципами, за якими реалізується ця підготовка. Беручи до уваги методологічні засади особистісно орієнтованого підходу в освіті, можна визначити, що професійна підготовка вчителів іноземних мов повинна базуватись ще й на таких методологічних принципах: індивідуалізації; толерантності; діалогової взаємодії; діалогу культур. uk
dc.language.iso uk_UA_ uk
dc.subject вчитель іноземної мови uk
dc.subject особистісно-орієнтований підхід uk
dc.subject навчально-виховний процес uk
dc.subject особистість uk
dc.title Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій uk
dc.type Other en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics