dc.contributor.author |
Мазайкіна, І. О. |
uk |
dc.date.accessioned |
2018-12-14T12:42:18Z |
|
dc.date.available |
2018-12-14T12:42:18Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Мазайкіна І. О. Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій / І. О. Мазайкіна. – Вінниця, 2018. – 3 с. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3278 |
|
dc.description.abstract |
Ефективність підготовки майбутніх вчителів іноземних мов до впровадження особистісно орієнтованого підходу визначається принципами, за якими реалізується ця підготовка. Беручи до уваги методологічні засади особистісно орієнтованого підходу в освіті, можна визначити, що професійна підготовка вчителів іноземних мов повинна базуватись ще й на таких методологічних принципах: індивідуалізації; толерантності; діалогової взаємодії; діалогу культур. |
uk |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk |
dc.subject |
вчитель іноземної мови |
uk |
dc.subject |
особистісно-орієнтований підхід |
uk |
dc.subject |
навчально-виховний процес |
uk |
dc.subject |
особистість |
uk |
dc.title |
Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування
особистісно орієнтованих технологій |
uk |
dc.type |
Other |
en |