dc.contributor.author |
Мазайкіна, І. О. |
uk |
dc.date.accessioned |
2018-12-14T12:37:42Z |
|
dc.date.available |
2018-12-14T12:37:42Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Мазайкіна І. О. Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій. / І. О. Мазайкіна // Професійна підготовка фахівця в контексті потреб сучасного ринку праці: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. 28 лют. 2017 р., Вінниця. – Вінниця : Вінниц. нац. аграр. ун-т, 2017. – С. 255-257. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3277 |
|
dc.description.abstract |
Ефективність особистісно орієнтованих технологій у підготовці майбутніх учителів відзначаємо як соціально значущий гуманістичний потенціал. Адже, як стверджують дослідники в галузі психології, кожна вища психічна функція в процесі розвитку з'являється двічі: спочатку як функція колективної поведінки, а згодом як спосіб індивідуальної поведінки, внутрішній процес діяльності. |
uk |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk |
dc.subject |
методологічні принципи |
uk |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk |
dc.subject |
особистісно орієнтований підхід |
uk |
dc.subject |
гуманістичний потенціал |
uk |
dc.type |
Thesis |
en |
dcterms.title |
Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій |
uk |