Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Процюк, Т. Л. | uk |
dc.contributor.author | Герасимова, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Капітан, Т. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T08:21:41Z | |
dc.date.available | 2018-12-05T08:21:41Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Процюк Т. Л. Рольова гра як засіб інтенсифікації навчання груповому спілкуванню на заняттях з педіатрії / Т. Л. Процюк, О. В. Герасимова, Т. В. Капітан // Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : тези доп. навч.-метод. конф., Вінниця, 15 лют. 2018 р. - Вінниця, 2018. - С. 146-148. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3265 | |
dc.description.abstract | Рольова гра позитивно впливає на формування пізнавальних інтересів, сприяє усвідомленому освоєнню теми заняття і педіатрії в цілому. Перевага рольової гри зумовлена її здатністю забезпечити колективну форму роботи на занятті, мотивувати студентів до навчально-пізнавальної діяльності. Рольова гра вимагає від студентів наполегливості, цілеспрямованості, самостійності оволодіння знаннями, а від викладача - функції координування навчального процесу. | uk |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk |
dc.subject | рольова гра | uk |
dc.subject | педіатрія | uk |
dc.title | Рольова гра як засіб інтенсифікації навчання груповому спілкуванню на заняттях з педіатрії | uk |
dc.type | Thesis | en |