dc.contributor.author |
Процюк, Т. Л. |
uk |
dc.contributor.author |
Герасимова, О. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Капітан, Т. В. |
uk |
dc.date.accessioned |
2018-12-05T08:21:41Z |
|
dc.date.available |
2018-12-05T08:21:41Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Процюк Т. Л. Рольова гра як засіб інтенсифікації навчання груповому спілкуванню на заняттях з педіатрії / Т. Л. Процюк, О. В. Герасимова, Т. В. Капітан // Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : тези доп. навч.-метод. конф., Вінниця, 15 лют. 2018 р. - Вінниця, 2018. - С. 146-148. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3265 |
|
dc.description.abstract |
Рольова гра позитивно впливає на формування пізнавальних інтересів, сприяє усвідомленому освоєнню теми заняття і педіатрії в цілому. Перевага рольової гри зумовлена її здатністю забезпечити колективну форму роботи на занятті, мотивувати студентів до навчально-пізнавальної діяльності. Рольова гра вимагає від студентів наполегливості, цілеспрямованості, самостійності оволодіння знаннями, а від викладача - функції координування навчального процесу. |
uk |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk |
dc.subject |
рольова гра |
uk |
dc.subject |
педіатрія |
uk |
dc.title |
Рольова гра як засіб інтенсифікації навчання груповому спілкуванню на заняттях з педіатрії |
uk |
dc.type |
Thesis |
en |