Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мікаєлян В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-11-29T11:56:19Z | |
dc.date.available | 2018-11-29T11:56:19Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Мікаєлян В. В. Формування дискурсивної компетентності студентів медичного університету як педагогічна проблема / В. В. Мікаєлян // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 325-328. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3253 | |
dc.description.abstract | Розвиток медичної науки ставить перед студентами медичного університету вимоги, що спрямовують їх на набуття професійно цінних знань, умінь, становлення важливих особистісних якостей, які забезпечать готовність студентів інтерпретувати результати діагностики; здійснювати системний аналіз даних з метою застосування теоретичних знань і практичних навичок у клінічній практиці; робити зважені логічні висновки, втілювати їх у форму, що відповідає особливостям взаємодії лікаря і пацієнта; вступати в конструктивну дискусію, детально пояснюючи свою позицію; співпрацювати з колегами і пацієнтами з метою вирішення завдань лікування; дотримуватись мовних норм професійної культури; брати відповідальність за прийняті в ході професійної діяльності рішення і доводити їх до відома команди медичних працівників; оволодіти іноземною мовою з метою опрацювання оригінальних видань з фаху. | uk |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk |
dc.subject | дискурсивна компетентність | uk |
dc.subject | комунікативні вміння | uk |
dc.subject | аспекти спілкування | uk |
dc.subject | студенти медичного університету | uk |
dc.title | Формування дискурсивної компетентності студентів медичного університету як педагогічна проблема | uk |
dc.type | Article | en |