Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Формування дискурсивної компетентності студентів медичного університету як педагогічна проблема

Show simple item record

dc.contributor.author Мікаєлян В. В. uk
dc.date.accessioned 2018-11-29T11:56:19Z
dc.date.available 2018-11-29T11:56:19Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мікаєлян В. В. Формування дискурсивної компетентності студентів медичного університету як педагогічна проблема / В. В. Мікаєлян // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 325-328. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3253
dc.description.abstract Розвиток медичної науки ставить перед студентами медичного університету вимоги, що спрямовують їх на набуття професійно цінних знань, умінь, становлення важливих особистісних якостей, які забезпечать готовність студентів інтерпретувати результати діагностики; здійснювати системний аналіз даних з метою застосування теоретичних знань і практичних навичок у клінічній практиці; робити зважені логічні висновки, втілювати їх у форму, що відповідає особливостям взаємодії лікаря і пацієнта; вступати в конструктивну дискусію, детально пояснюючи свою позицію; співпрацювати з колегами і пацієнтами з метою вирішення завдань лікування; дотримуватись мовних норм професійної культури; брати відповідальність за прийняті в ході професійної діяльності рішення і доводити їх до відома команди медичних працівників; оволодіти іноземною мовою з метою опрацювання оригінальних видань з фаху. uk
dc.language.iso uk_UA_ uk
dc.subject дискурсивна компетентність uk
dc.subject комунікативні вміння uk
dc.subject аспекти спілкування uk
dc.subject студенти медичного університету uk
dc.title Формування дискурсивної компетентності студентів медичного університету як педагогічна проблема uk
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics