Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мазайкіна, І. О. | uk |
dc.contributor.author | Ямчинська, Т. І. | uk |
dc.contributor.author | Громов, Є. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-11-29T11:51:41Z | |
dc.date.available | 2018-11-29T11:51:41Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Мазайкіна І. О. Особистісно орієнтовані технології навчання іноземних мов : навч.-метод. посіб. / І. О. Мазайкіна, Т. І. Ямчинська, Є. В. Громов. – Вінниця : Планер, 2017. – 76 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3252 | |
dc.description.abstract | Потреба сучасного суспільства в гармонійно розвинених, активних, самостійних, творчих людях визначає сучасний перехід до нової, особистісноорієнтованої освітньої парадигми. Особистісно орієнтована освіта є тим форматом навчання на сьогоднішній день, що дозволить розглядати освіту як ресурс і механізм суспільного розвитку. Тому одним із найважливіших завдань роботи школи є створення сприятливого середовища для розвитку особистості учня, реалізації його творчого потенціалу, розкриття творчих можливостей. Потреба формування соціально активної особистості, спрямованість навчально-виховного процесу на її розвиток стимулюють появу нових, нестандартних форм педагогічної взаємодії, зокрема й під час навчання іноземних мов. Учитель іноземних мов повинен володіти необхідним набором компетенцій для того, щоб сповна передати свої знання учням і створити правильну мовну й соціокультурну картину світу, закласти основи комунікативної культури учнів, яким доведеться жити й працювати в глобалізованому суспільстві. Тому сьогодні особливо актуальною стає проблема інноваційної діяльності вчителя іноземних мов, оскільки вона є основною структурною складовою його професіоналізму. | uk |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.subject | комунікативна культура | uk |
dc.subject | професіоналізм | uk |
dc.title | Особистісно орієнтовані технології навчання іноземних мов | uk |
dc.type | Book | en |