Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Балтремус, В. Є. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-06-24T15:02:09Z | |
dc.date.available | 2016-06-24T15:02:09Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Балтремус В. Є. Технології соціалізації учнів демократичних шкіл / В. Є. Балтремус // Наукові записки ВДПУ. Серія: педагогіка і психологія : зб. наук. праць. – Вінниця, 2015. – Вип. 43. - С. 415-417. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/302 | |
dc.description.abstract | В статті репрезентуються та аналізуються технології соціалізації учнів демократичних шкіл. Насамперед представлена базова інформація щодо особливостей роботи демократичних шкіл, а саме: особливості організації начально-виховного процесу, зміст освітнього матеріалу, позакласна робота учнів, виховання практичних навичок. Ключові тези сформульовано на основі праць Д. Мінца та Д. Гріббла та інших сучасних педагогів, які мають пряме відношення до створення, управління та організації роботи демократичних шкіл у США та Великій Британії. Застосування технологій соціалізації учнів демократичних шкіл розглядається як одна з найважливіших умов всебічного успішного розвитку молодої особистості в контексті її входження в сучасне суспільство. Технологіями, які сприяють успішній соціалізації учнів демократичних шкіл, є: 1) технологія учнівської автономії; 2) технологія педагогічної підтримки; 3) технологія учнівського самоврядування; 4) технологія практично зорієнтованого змісту освіти; 5) технологія самоактивності; 6) технологія партнерства. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Наукові записки ВДПУ | ru_RU |
dc.subject | демократичні школи | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | технології соціалізації учнів | uk |
dc.title | Технології соціалізації учнів демократичних шкіл | uk |
dc.type | Article | en |