Аннотации:
У зв’язку з європейською інтеграцією України та підписанням Болонської конвенції, із 2005 року у вищих навчальних закладах запроваджена кредитно-модульна система навчання. Із 2009 року для вищих навчальних закладів є обов’язковим запровадження основних положень європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС) та її ключових документів. Аналіз вад та переваг навчання при кредитно-модульної системі виявив протиріччя між основними вимогами ЄКТС та їх реалізацією. У зв’язку з коадаптацією національної системи освіти до вимог європейських стандартів у ВНМУ ім. М. І. Пирогова, запропоновані зміна підходів щодо організації навчального процесу у світлі кредитномодульної системи. В связи с европейской интеграцией Украины и подписанием Болонской конвенции, с 2005 года в высших учебных заведениях введена кредитно-модульная система обучения. С 2009 года для высших учебных заведений обязательно введение основных положений европейской кредитно-трансферной системы (ЕКТС) и ее ключевых документов. Анализ недостатков и преимуществ обучения при кредитно-модульной системе выявил противоречия между основными требованиями ЕКТС и их реализацией. В связи с коадаптацией национальной системы образования к требованиям европейских стандартов в ВНМУ им. М. И. Пирогова, предложены изменения подходов к организации учебного процесса в свете кредитно-модульной системы. In connection with European integration of Ukraine in the of the Bologna idea convention from 2005 year the credit-module educational system for the higher institutions is entered. From 2009 year for the higher educational establishments introduction of fundamental principles of the European credit-transfer system (ECTS) and its basic documents are obligatory. Analysis of defects and advantages of studies by credit-module system exposed contradiction between ECTS and its realization. In connection with the coadaptation of the national system of education to the requirements of the European standards in Vinnitsa National Medical University n. a. by M. Pirogov. proposed change of ways of the relation to organization of educational process in the idea of the credit-module system.