Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Методи та підходи в навчальній діяльності у вищих медичних навчальних закладах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мазур, Л. А. uk
dc.date.accessioned 2018-03-21T09:32:30Z
dc.date.available 2018-03-21T09:32:30Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мазур Л. А. Методи та підходи в навчальній діяльності у вищих медичних навчальних закладах / Л. А. Мазур // Матеріали наук.-практ. конф. «Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах», 15 лютого 2018 р. – Вінниця, 2018. – С. 102. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2206
dc.description.abstract На сьогодні педагогічна наука розглядає два підходи в навчанні: діяльнісний та інформативний. Перший передбачає передачу інформації від викладача студенту та навпаки. Перехід на інтерактивну форму навчання передбачає радикальну зміну ролі викладача, коли він з носія знань перетворюється в провідника різноманітної інформації, стає керівником самостійної роботи студентів та ініціатором його творчого потенціалу. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject діяльнісний підхід uk
dc.subject контроль поточний uk
dc.subject мета навчання uk
dc.subject викладення матеріалу проблемне uk
dc.subject інформативний підхід uk
dc.subject контроль підсумковий uk
dc.title Методи та підходи в навчальній діяльності у вищих медичних навчальних закладах uk
dc.type Thesis en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика