Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мазур, Л. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-03-21T09:32:30Z | |
dc.date.available | 2018-03-21T09:32:30Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Мазур Л. А. Методи та підходи в навчальній діяльності у вищих медичних навчальних закладах / Л. А. Мазур // Матеріали наук.-практ. конф. «Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах», 15 лютого 2018 р. – Вінниця, 2018. – С. 102. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2206 | |
dc.description.abstract | На сьогодні педагогічна наука розглядає два підходи в навчанні: діяльнісний та інформативний. Перший передбачає передачу інформації від викладача студенту та навпаки. Перехід на інтерактивну форму навчання передбачає радикальну зміну ролі викладача, коли він з носія знань перетворюється в провідника різноманітної інформації, стає керівником самостійної роботи студентів та ініціатором його творчого потенціалу. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk |
dc.subject | контроль поточний | uk |
dc.subject | мета навчання | uk |
dc.subject | викладення матеріалу проблемне | uk |
dc.subject | інформативний підхід | uk |
dc.subject | контроль підсумковий | uk |
dc.title | Методи та підходи в навчальній діяльності у вищих медичних навчальних закладах | uk |
dc.type | Thesis | en |