Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марлова, А. С. uk
dc.contributor.author Яценко, А. Л. uk
dc.contributor.author Горпинюк, О. П. uk
dc.date.accessioned 2018-03-06T07:47:00Z
dc.date.available 2018-03-06T07:47:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Марлова А. С. Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови / А. С. Марлова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк // Тези доп. навч.-метод. конф. «Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах», 15 лют. 2018 р. – Вінниця, 2018. – С. 104-105. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2121
dc.description.abstract Навчальний текст при вивченні іноземної мови у немовних закладах освіти несе подвійне навантаження – як інструмент вивчення мови, так і засіб передачі інформації. Для досягнення найбільшої ефективності навчання необхідно керуватися комунікативно-прагматичним підходом до відбору текстів, оптимальних для різних етапів навчання та різних методичних завдань. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject комунікативна спрямованість uk
dc.subject текстів відбір uk
dc.subject граматичні структури uk
dc.subject лексичні одиниці uk
dc.subject автентичні джерела uk
dc.title Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови uk
dc.type Thesis en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика