Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Марлова, А. С. | uk |
dc.contributor.author | Яценко, А. Л. | uk |
dc.contributor.author | Горпинюк, О. П. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-03-06T07:47:00Z | |
dc.date.available | 2018-03-06T07:47:00Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Марлова А. С. Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови / А. С. Марлова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк // Тези доп. навч.-метод. конф. «Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах», 15 лют. 2018 р. – Вінниця, 2018. – С. 104-105. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2121 | |
dc.description.abstract | Навчальний текст при вивченні іноземної мови у немовних закладах освіти несе подвійне навантаження – як інструмент вивчення мови, так і засіб передачі інформації. Для досягнення найбільшої ефективності навчання необхідно керуватися комунікативно-прагматичним підходом до відбору текстів, оптимальних для різних етапів навчання та різних методичних завдань. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | комунікативна спрямованість | uk |
dc.subject | текстів відбір | uk |
dc.subject | граматичні структури | uk |
dc.subject | лексичні одиниці | uk |
dc.subject | автентичні джерела | uk |
dc.title | Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови | uk |
dc.type | Thesis | en |