Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Методи оволодіння іноземною мовленнєвою компетенцією: філологічний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Штурба, А. О.
dc.contributor.author Костенко, Н.
dc.contributor.author Проценко, У. М.
dc.contributor.author Бевз, О. П.
dc.contributor.author Білогорка, Л. В.
dc.date.accessioned 2025-12-15T00:08:57Z
dc.date.available 2025-12-15T00:08:57Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Методи оволодіння іноземною мовленнєвою компетенцією: філологічний аспект / А. О. Штурба, Н. Костенко, У. М. Проценко [та ін.] // «Актуальні питання у сучасній науці»: журнал. Серія «Педагогіка». – 2024. – № 7(25). – С. 889-897 uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.52058/2786-6300-2024-7(25)-889-896
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/11259
dc.description.abstract Анотація. Наше дослідження зорієнтовано на методах оволодіння іноземною мовленнєвою компетенцією через призму філологічного аспекту. Вивчення іноземної мови є складним та багатогранним процесом, який потребує застосування різних методів та підходів для досягнення високого рівня володіння мовою. У статті аналізуються традиційні та сучасні методи навчання, включаючи комунікативний підхід, аудіолінгвістичний метод, прямий метод, граматико-перекладний метод та інтегровані підходи, які поєднують елементи різних методик. Особлива увага приділяється ролі літератури та культури в процесі вивчення іноземної мови, оскільки вони сприяють глибшому розумінню мовних норм, лексичних та граматичних конструкцій, а також культурних контекстів, що впливають на мовлення. Досліджується значення автентичних матеріалів, таких як художні тексти, публіцистика, кінофільми та музика, які можуть значно збагатити мовленнєву практику та підвищити мотивацію студентів. У статті також розглядаються новітні технології та їх застосування у викладанні іноземних мов. Аналізуються можливості використання мультимедійних ресурсів, інтерактивних платформ та мобільних додатків, що створюють умови для інтерактивного та індивідуалізованого навчання. Досліджуються переваги та виклики дистанційного навчання, яке стало особливо актуальним у сучасному світі. Крім того, стаття висвітлює психологічні аспекти навчання іноземної мови, включаючи мотиваційні фактори, подолання мовних бар'єрів та стратегії підтримання інтересу до навчання. Окремо розглядаються питання розвитку міжкультурної компетенції, яка є невід'ємною складовою успішного оволодіння іноземною мовою та ефективної міжкультурної комунікації. Висновки дослідження підкреслюють важливість комплексного підходу до навчання іноземних мов, що включає філологічний аналіз, використання автентичних матеріалів, застосування новітніх технологій та врахування психологічних аспектів. Такий підхід забезпечує не тільки формування високого рівня мовленнєвої компетенції, але й сприяє всебічному розвитку особистості, здатної до ефективної комунікації у багатомовному та багатокультурному середовищі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Актуальні питання у сучасній науці: журнал uk_UA
dc.relation.ispartofseries «Педагогіка»;
dc.subject іноземна мовленнєва компетенція uk_UA
dc.subject методи навчання uk_UA
dc.subject філологічний аспект uk_UA
dc.subject комунікативний підхід uk_UA
dc.title Методи оволодіння іноземною мовленнєвою компетенцією: філологічний аспект uk_UA
dc.title.alternative Methods of mastering foreign language competence the philological aspect uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика