Abstract:
В статті розглядаються питання викладання університетського курсу етики в умовах Болонського процесу у вищих медичних навчальних закладах. Наголошується, що викладання етики та деонтології у ВНМУ ім. М.І. Пирогова має давню традицію, а основними темами курсу залишаються деонтологія та біомедична етика. Незважаючи на впровадження вимог Болонського процесу, автор констатує позитивний досвід введення нового курсу "Етичні проблеми в медицині" на медичному факультеті. Проте, автор висловлює занепокоєння через поступову ліквідацію курсів із медичної етики на стоматологічному та фармацевтичному факультетах. Підкреслюється очевидна необхідність того, що в системі навчання студентів-медиків обов'язково повинен бути предмет, який розглядає зміст професійної медичної етики, основи деонтології та біоетики. Позитивний досвід медичного факультету переконує у необхідності уніфікації робочих навчальних програм та впровадження цього предмету у програми стоматологів та фармацевтів.