Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Романюк, Л. П. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-10-18T11:03:41Z | |
dc.date.available | 2017-10-18T11:03:41Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Романюк Л. П. Практичний підхід до формування курікулуму у підготовці майбутніх вчителів іноземних мов у розвинених країнах світу (Німеччина, США, Мексика, Ізраїль) / Л. П. Романюк // Cучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2010. - № 26. - С. 456-460. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/1084 | |
dc.description.abstract | Дана стаття висвітлює теоретичні аспекти щодо створення курікулуму професійно-педагогічної освіти різних країн. This article is about the theoretical aspects of creating of pedagogical curriculum in different countries. | uk, en |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | курікулум | uk |
dc.subject | іноземні мови | uk |
dc.subject | вчитель | uk |
dc.subject | навчальних програм створення | uk |
dc.subject | curriculum | en |
dc.subject | foreign languages | en |
dc.subject | teacher | en |
dc.subject | educational programs creating | en |
dc.title | Практичний підхід до формування курікулуму у підготовці майбутніх вчителів іноземних мов у розвинених країнах світу (Німеччина, США, Мексика, Ізраїль) | uk |
dc.type | Article | en |