dc.contributor.author |
Романюк, Л. П. |
uk |
dc.date.accessioned |
2017-10-18T11:03:41Z |
|
dc.date.available |
2017-10-18T11:03:41Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Романюк Л. П. Практичний підхід до формування курікулуму у підготовці майбутніх вчителів іноземних мов у розвинених країнах світу (Німеччина, США, Мексика, Ізраїль) / Л. П. Романюк // Cучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2010. - № 26. - С. 456-460. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/1084 |
|
dc.description.abstract |
Дана стаття висвітлює теоретичні аспекти щодо створення курікулуму професійно-педагогічної освіти різних країн.
This article is about the theoretical aspects of creating of pedagogical curriculum in different countries. |
uk, en |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk |
dc.subject |
курікулум |
uk |
dc.subject |
іноземні мови |
uk |
dc.subject |
вчитель |
uk |
dc.subject |
навчальних програм створення |
uk |
dc.subject |
curriculum |
en |
dc.subject |
foreign languages |
en |
dc.subject |
teacher |
en |
dc.subject |
educational programs creating |
en |
dc.title |
Практичний підхід до формування курікулуму у підготовці майбутніх вчителів іноземних мов у розвинених країнах світу (Німеччина, США, Мексика, Ізраїль) |
uk |
dc.type |
Article |
en |