| dc.contributor.author | Полянська, К. С, | |
| dc.contributor.author | Вихованець (Іжевська), З С, | |
| dc.contributor.author | Сімонова, І. В. | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-02T11:53:09Z | |
| dc.date.available | 2025-12-02T11:53:09Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Полянська К. С. Формування комунікативної культури майбутніх лікарів у процесі викладання англійської мови за професійним спрямуванням / К. С. Полянська, З. С. Вихованець (Іжевська), І. В. Сімонова // «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»). – Київ, 2025. – Вип. № 11 (52). – 1317-1327. http://perspectives.pp.ua/index.php/np | uk_UA |
| dc.identifier.other | http://perspectives.pp.ua/index.php/np | |
| dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10835 | |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості формування культури англомовного спілкування студентів медичних спеціальностей в процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням в освітньому просторі медичних закладів вищої освіти. Особливої уваги заслуговує питання необхідності оволодіння англійською мовою сучасними фахівцями медичної галузі, як засобом професійного спілкування в умовах міжнародної інтеграції та глобалізації медичної клінічної практики. Акцентовано увагу на важливості формування у майбутніх лікарів-практиків навичок розуміння та використання англійської медичної термінології, навичок перекладу медичних текстів, опанування комунікативних умінь, необхідних для розв’язання професійних завдань. Обґрунтовано значення сучасних професійно орієнтованих технологій навчання, які передбачають застосування інноваційних педагогічних методів, орієнтованих на особистість студента-медика, зосередження на його індивідуальних потребах, створенні атмосфери співпраці та наданні можливості робити вибір й брати відповідальність. Основні принципи включають гуманізацію стосунків, стимулювання саморозвитку, пристосування методик до студента та активне залучення його в навчальний процес, використання інтерактивних методів, таких як проектні методики, рольова гра, симуляція стандартних професійних ситуацій в процесі навчання, наприклад, прийому пацієнта, розмови з куратором, спілкування з колегами. Розкрито роль мотивації студентів у процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням, а також важливість врахування професійних потреб майбутніх лікарів. Визначено, що навчальні матеріали повинні відповідати сучасним вимогам й відображати актуальні проблеми медичної галузі. Стаття підкреслює значущість доповнення теоретичних знань практичними навичками, що забезпечується завдяки застосуванню сучасних матеріалів, технічних засобів навчання та застосування мультимедійних ресурсів. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
| dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» | uk_UA |
| dc.subject | іншомовна комунікація | uk_UA |
| dc.subject | англійська мова | uk_UA |
| dc.subject | англійська мова за професійним спрямуванням | uk_UA |
| dc.subject | медицина | uk_UA |
| dc.title | Формування комунікативної культури майбутніх лікарів у процесі викладання англійської мови за професійним спрямуванням | uk_UA |
| dc.title.alternative | Shaping the communicative culture of future physicians through teaching english for professional purposes | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |