Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Супрун В. | |
dc.date.accessioned | 2025-10-16T07:13:43Z | |
dc.date.available | 2025-10-16T07:13:43Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Супрун В. Формування педагогічних компетентностей аспірантів медичних закладів вищої освіти / В. Супрун // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, – 2025. №100. – Одеса, Видавничий дім «Гельветика», 2025. – С. 148-152. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10340 | |
dc.description.abstract | У статті йдеться про одну з трансформаційних змін у підготовці здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, інспіровану викликами сьогодення й потенційним розширенням ринку праці: педагогічний компонент у структурі освітньої програми аспірантів. Ідеться про необхідність інкорпорування в навчальні плани освітньо-наукових програм дисципліни, яка б давала можливість здобувачам отримати знання, уміння та навички сучасних дидактичних технологій, пов’язані зі сферою майбутнього працевлаштування випускника аспірантури – це передовсім заклади вищої освіти. Оскільки вузькоспеціалізованих професійних знань лише своєї дисципліни/дисциплін замало для роботи зі студентами в закладі вищої освіти, то передбачається, що здійснюватиметься підготовка аспірантів-медиків з базових технологій дидактики вищої школи, яка дає основу для постійного вдосконалення ними педагогічного професіоналізму, а саме: ознайомлення з формами і видами організації освітнього процесу у виші, методами та прийомами подачі навчального матеріалу, способами контролю й самоконтролю знань студентів тощо. Установлено, що теоретичні відомості, отримані аспірантами на дисципліні-пререквізиті, повинні поглиблюватися й застосовуватися ними під час педагогічної (асистентської) практики. На цьому етапі набуття аспірантами педагогічних компетентностей і фахові знання медицини інкорпоруються в дидактичні навички їх донесення до здобувачів, з якими працюватимуть майбутні доктори філософії. Педагогічна практика є тим інструментом, що дає можливість аспірантам за короткий час визначитися з майбутньою професійною реалізацією як наукового чи власне науково-педагогічного працівника. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Одеса, Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | педагогічна компетенція | uk_UA |
dc.subject | аспірант | uk_UA |
dc.subject | дидактика | uk_UA |
dc.subject | дисципліна | uk_UA |
dc.subject | медицина | uk_UA |
dc.subject | практика | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Формування педагогічних компетентностей аспірантів медичних закладів вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |