Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Формування педагогічних компетентностей аспірантів медичних закладів вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Супрун В.
dc.date.accessioned 2025-10-16T07:13:43Z
dc.date.available 2025-10-16T07:13:43Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Супрун В. Формування педагогічних компетентностей аспірантів медичних закладів вищої освіти / В. Супрун // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, – 2025. №100. – Одеса, Видавничий дім «Гельветика», 2025. – С. 148-152. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10340
dc.description.abstract У статті йдеться про одну з трансформаційних змін у підготовці здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, інспіровану викликами сьогодення й потенційним розширенням ринку праці: педагогічний компонент у структурі освітньої програми аспірантів. Ідеться про необхідність інкорпорування в навчальні плани освітньо-наукових програм дисципліни, яка б давала можливість здобувачам отримати знання, уміння та навички сучасних дидактичних технологій, пов’язані зі сферою майбутнього працевлаштування випускника аспірантури – це передовсім заклади вищої освіти. Оскільки вузькоспеціалізованих професійних знань лише своєї дисципліни/дисциплін замало для роботи зі студентами в закладі вищої освіти, то передбачається, що здійснюватиметься підготовка аспірантів-медиків з базових технологій дидактики вищої школи, яка дає основу для постійного вдосконалення ними педагогічного професіоналізму, а саме: ознайомлення з формами і видами організації освітнього процесу у виші, методами та прийомами подачі навчального матеріалу, способами контролю й самоконтролю знань студентів тощо. Установлено, що теоретичні відомості, отримані аспірантами на дисципліні-пререквізиті, повинні поглиблюватися й застосовуватися ними під час педагогічної (асистентської) практики. На цьому етапі набуття аспірантами педагогічних компетентностей і фахові знання медицини інкорпоруються в дидактичні навички їх донесення до здобувачів, з якими працюватимуть майбутні доктори філософії. Педагогічна практика є тим інструментом, що дає можливість аспірантам за короткий час визначитися з майбутньою професійною реалізацією як наукового чи власне науково-педагогічного працівника. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Одеса, Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.subject педагогічна компетенція uk_UA
dc.subject аспірант uk_UA
dc.subject дидактика uk_UA
dc.subject дисципліна uk_UA
dc.subject медицина uk_UA
dc.subject практика uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.title Формування педагогічних компетентностей аспірантів медичних закладів вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика