Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рисинець, Т. П. | uk_UA |
dc.contributor.author | Лойко, Л. С. | uk_UA |
dc.contributor.author | Шатайло, Н. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-09-09T21:58:06Z | |
dc.date.available | 2025-09-09T21:58:06Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Рисинець Т. П. Соціально-психологічний тренінг як засіб формування навичок конструктивного вирішення міжособистісних конфліктів у підлітковому віці / Т. П. Рисинець, Л. С. Лойко, Н. В. Шатайло // Гуманітарний форум. – 2025. – Т. 3, № 2. – С. 36–44. – DOI: 10.60022/3(2)-5-GF | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.60022/3(2)-5-GF | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10263 | en |
dc.description.abstract | Стаття присвячена ґрунтовному теоретичному й практичному аналізу соціально-психологічного тренінгу (СПТ) як ефективного засобу формування в підлітків навичок конструктивного розв’язання міжособистісних конфліктів. Авторка розглядає підлітковий вік як критичний період інтенсивних фізіологічних, психологічних та соціальних змін, що супроводжується підвищеною конфліктністю у взаєминах з однолітками, батьками, педагогами та у романтичних стосунках. Спираючись на класичні й сучасні соціологічні та психологічні концепції, у роботі показано, що конфлікт може мати як деструктивні, так і конструктивні наслідки – залежно від обраних способів його врегулювання та рівня соціальної компетентності учасників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Гуманітарний форум | uk_UA |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UA |
dc.subject | міжособистісний конфлікт | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічний тренінг | uk_UA |
dc.title | Соціально-психологічний тренінг як засіб формування навичок конструктивного вирішення міжособистісних конфліктів у підлітковому віці. | uk_UA |
dc.type | Article | en |