dc.contributor.author |
Рисинець, Т. П. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Лойко, Л. С. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Шатайло, Н. В. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-09-09T21:58:06Z |
|
dc.date.available |
2025-09-09T21:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Рисинець Т. П. Соціально-психологічний тренінг як засіб формування навичок конструктивного вирішення міжособистісних конфліктів у підлітковому віці / Т. П. Рисинець, Л. С. Лойко, Н. В. Шатайло // Гуманітарний форум. – 2025. – Т. 3, № 2. – С. 36–44. – DOI: 10.60022/3(2)-5-GF |
uk_UA |
dc.identifier.other |
DOI: 10.60022/3(2)-5-GF |
en |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10263 |
en |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена ґрунтовному теоретичному й практичному аналізу соціально-психологічного тренінгу (СПТ) як ефективного засобу формування в підлітків навичок конструктивного розв’язання міжособистісних конфліктів. Авторка розглядає підлітковий вік як критичний період інтенсивних фізіологічних, психологічних та соціальних змін, що супроводжується підвищеною конфліктністю у взаєминах з однолітками, батьками, педагогами та у романтичних стосунках. Спираючись на класичні й сучасні соціологічні та психологічні концепції, у роботі показано, що конфлікт може мати як деструктивні, так і конструктивні наслідки – залежно від обраних способів його врегулювання та рівня соціальної компетентності учасників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Гуманітарний форум |
uk_UA |
dc.subject |
підлітковий вік |
uk_UA |
dc.subject |
міжособистісний конфлікт |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-психологічний тренінг |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-психологічний тренінг як засіб формування навичок конструктивного вирішення міжособистісних конфліктів у підлітковому віці. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |