Короткий опис (реферат):
Стаття присвячена комплексному підходу до психологічного консультування підлітків з низьким емоційним інтелектом у підлітковому віці. Теоретична частина дослідження містить огляд основних наукових підходів до розуміння емоційного інтелекту, його структури та моделей, розроблених у працях вітчизняних і зарубіжних авторів. Особлива увага приділена специфіці формування психотренінгу емоційного інтелекту у підлітковому віці, його зв’язку з емоційною зрілістю, адаптацією, академічною успішністю та соціальною взаємодією. Отримані результати дозволили виявити особливості прояву емоційного інтелекту у підлітків, а також визначити фактори, що сприяють чи перешкоджають його розвитку. Доведено, що емоційний інтелект є предиктором психологічного благополуччя, стресостійкості, профілактики депресивних станів і сприяє формуванню позитивних міжособистісних відносин.