Короткий опис (реферат):
У статті розкрито одну з актуальних проблем психологічної та педагогічної науки – комунікації української студентської молоді з однолітками, в колі сім’ї, ділового спілкування в організаціях, установах, закладах вищої освіти. Наголошено, що в умовах сучасних суспільних трансформацій явно окреслилися суперечності між вимогами, що постійно зростають, до якості комунікативних навичок молодого покоління та наявними традиційними підходами до підготовки майбутніх фахівців, що не формують належною мірою навичок ділового спілкування. Підкреслено, що для результативного ведення ділового спілкування необхідно володіти певною технологією взаємодії: знати прийоми точної передачі інформації, освоїти техніку постановки питань, навчитися слухати та розуміти партнера, а також уміти захищати свою точку зору й відстоювати спільні інтереси. Зроблено висновок про те, що у сформованого ділового спілкування має бути конкретний результат – продукт спільної діяльності, інформація, кар’єра, керівництво, а також інтелектуальний аналіз та емоційні переживання, що ним супроводжуються.