Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Комунікативна підготовка майбутніх стоматологів задля створення комфортного середовища на дитячому стоматологічному прийомі

Show simple item record

dc.contributor.author Гуменюк О. М. uk_UA
dc.contributor.author Гуменюк В. В. uk_UA
dc.contributor.author Дудікова Л. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-07-30T11:39:44Z
dc.date.available 2025-07-30T11:39:44Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Гуменюк О. М. Комунікативна підготовка майбутніх стоматологів задля створення комфортного середовища на дитячому стоматологічному прийомі / О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк, Л. В. Дудікова // Теорія і методика професійної освіти. – 2025. – Вип. 83, т. 1. – С. 143–146. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10203 en
dc.description.abstract Комунікація на дитячому стоматологічному прийомі асоціюється зі створенням комфортного середовища, яке сприяє підвищенню ефективності результатів лікування та задоволення дітей-пацієнтів. Комунікація також є складною (і клінічною) навичкою, але її важливість не завжди усвідомлюється або оцінюється студентами та досвідченими лікарями. Метою статті є огляд можливих стратегій вдосконалення комунікативної підготовки майбутніх стоматологів задля створення комфортного середовища на дитячому стоматологічному прийомі. Узагальнено, що професійну підготовку майбутніх стоматологів необхідно спрямовувати на засвоєння ефективних методів, які сприяють створенню комфортної атмосфери під час дитячого стоматологічного прийому: організація дизайну кабінету, зорієнтованого на дітей; привітне спілкування; встановлення довірливих стосунків з дітьми; використання ефективних стратегій комунікації; використання позитивного підкріплення; використання неінвазивних методів лікування та різноманітних варіантів седації, адаптованих до потреб кожної дитини; забезпечення участі батьків; сприяння підготовці дітей до візитів. Встановлено, що однією з важливих умов ефективної досліджуваної підготовки є компетентність професорсько-викладацького складу, тому дієвими стратегіями підготовки викладачів визначено підготовку викладачів до здійснення міжпрофесійної діяльності та сприяння співпраці викладачів для моделювання командної роботи. Запропонований підхід дає змогу покращити комунікативні та командні навички майбутніх стоматологів, а також розвинути викладачам власні педагогічні методи, роблячи навчання більш практико орієнтованим та адаптованим до реальних умов дитячого стоматологічного прийому. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher теорія і методика професійної освіти uk_UA
dc.subject майбутні стоматологи uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject діти-пацієнти uk_UA
dc.subject стоматологічний прийом uk_UA
dc.subject комфортне середовище uk_UA
dc.subject лікарська практика uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.title Комунікативна підготовка майбутніх стоматологів задля створення комфортного середовища на дитячому стоматологічному прийомі uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics