Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Вергелес, Т. М. | |
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-04-01T13:00:15Z | |
dc.date.available | 2025-04-01T13:00:15Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Вергелес Т. М. Адаптаційні можливості організму студентів в умовах дистанційного навчання: виклики сучасності / Т. М. Вергелес, І. В. Сергета // Світ під час пандемії: нові виклики та загрози : LXIX Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. – м. Вінниця, 25 червня 2021 року. – С. 17-21. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9400 | |
dc.description.abstract | У теперішній час організація процесу здобуття вищої освіти в умовах пандемії COVID-19 зазнала нових викликів. Саме тому для профілактики та запобігання розповсюдження захворювання як в Україні, так і у світі загалом запроваджено онлайн-навчання замість класичної аудиторної (офлайн-навчання) його форми. Отже, сьогодні, як ніколи, актуальним слід вважати дослідження особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації студентів, що перебувають в умовах дистанційного навчання, в основі якого знаходиться використання спеціальних навчальних платформ та різних технологій із залученням нових нестандартних форм комунікації студентів і викладачів, котрі мають певні психофізіологічні та особистісні особливості | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | COVID-19 | uk_UA |
dc.subject | психічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | адаптаційні можливості організму | uk_UA |
dc.title | Адаптаційні можливості організму студентів в умовах дистанційного навчання: виклики сучасності | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |