dc.contributor.author |
Вергелес, Т. М. |
|
dc.contributor.author |
Сергета, І. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-01T13:00:15Z |
|
dc.date.available |
2025-04-01T13:00:15Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Вергелес Т. М. Адаптаційні можливості організму студентів в умовах дистанційного навчання: виклики сучасності / Т. М. Вергелес, І. В. Сергета // Світ під час пандемії: нові виклики та загрози : LXIX Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. – м. Вінниця, 25 червня 2021 року. – С. 17-21. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9400 |
|
dc.description.abstract |
У теперішній час організація процесу здобуття вищої освіти в умовах пандемії COVID-19 зазнала нових викликів. Саме тому для профілактики та запобігання розповсюдження захворювання як в Україні, так і у світі загалом запроваджено онлайн-навчання замість класичної аудиторної (офлайн-навчання) його форми. Отже, сьогодні, як ніколи, актуальним слід вважати дослідження особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації студентів, що перебувають в умовах дистанційного навчання, в основі якого знаходиться використання спеціальних навчальних платформ та різних технологій із залученням нових нестандартних форм комунікації студентів і викладачів, котрі мають певні психофізіологічні та особистісні особливості |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
COVID-19 |
uk_UA |
dc.subject |
психічна адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
адаптаційні можливості організму |
uk_UA |
dc.title |
Адаптаційні можливості організму студентів в умовах дистанційного навчання: виклики сучасності |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |