Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Особливості психічного стану та емпатичних здібностей дівчат і юнаків впродовж навчання в старших класах сучасного закладу освіти: гігієнічні аспекти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергета, І. В.
dc.contributor.author Браткова, О. Ю.
dc.contributor.author Серебреннікова, О. А.
dc.date.accessioned 2025-04-01T09:24:53Z
dc.date.available 2025-04-01T09:24:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сергета І. В. Особливості психічного стану та емпатичних здібностей дівчат і юнаків впродовж навчання в старших класах сучасного закладу освіти: гігієнічні аспекти / І. В. Сергета, О. Ю. Браткова, О. А. Серебреннікова // Гігієна населених місць. – 2021. – Вип. 71. – С. 167-176. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.32402/hygiene2021.71.167
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9379
dc.description.abstract Mеma. Mетою роботи є визначення особливостей психічного стану та емпатичних здібностей дівчат і юнаків впродовж навчання в старших класах сучасного закладу освіти. Oб’єкm і меmодu дослідження. Дослідження проводились на базі ряду закладів середньої освіти м. Вінниці серед 399 учнів віком від 15 до 17 років. Для оцінки особливостей психоемоційної організації особистості використовувалась методика колірних виборів Люшера, для вивчення депресивних проявів – психометрична шкала Цунга, для оцінки астенічних проявів – особистісний опитувальник Mалкової, для вивчення емпатичних здібностей – особистісний опитувальник Бойка. Резульmamu дослідження ma ïx обговорення. Під час визначення характеристик психічного стану виявлене поступове погіршання досліджуваних показників впродовж часу перебування в старших класах сучасної середньої школи, що в значно більшій мірі виражене серед юнаків. Виявлено, що рівень показників депресивних проявів в учнівському середовищі зменшуcться як у дівчат, так і у юнаків, дещо підвищуючись у віці 17 років, причому саме серед представниць жіночої статі його величини є достовірно вищими (p<0,05–0,01). Про- тягом часу спостережень як серед дівчат, так і серед юнаків спостерігається зростання рівня показників, що визначають рівень розвитку астенічних проявів. Результати, отримані у разі вивчення емпатичних здібностей, засвідчують той факт, що в структурі розподілу досліджуваних показників суттcво переважають показники, які засвідчують низький рівень розвитку емпатичних здібностей, причому інтегральний рівень емпатії у дівчат c суттcво вищим, ніж у юнаків. Buсновкu. В ході проведених досліджень визначені особливості психічного стану та емпатичних здібностей дівчат і юнаків впродовж навчання в старших класах сучасного закладу освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Гігієна населених місць uk_UA
dc.subject учні uk_UA
dc.subject заклад освіти uk_UA
dc.subject астенічний стан uk_UA
dc.subject депресивний стан uk_UA
dc.subject емпатичні здібності uk_UA
dc.subject гігієнічні аспекти uk_UA
dc.title Особливості психічного стану та емпатичних здібностей дівчат і юнаків впродовж навчання в старших класах сучасного закладу освіти: гігієнічні аспекти uk_UA
dc.title.alternative Features of the mental state and empathetic abilities of young girls and young boys during the senior classes of the modern educational institution: hygienic aspects uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу