Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | |
dc.contributor.author | Стоян, Н. В. | |
dc.contributor.author | Мостова, О. П. | |
dc.contributor.author | Панчук, О. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2025-04-01T07:20:06Z | |
dc.date.available | 2025-04-01T07:20:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Особливості показників соціально-психологічної адаптації студентів у динаміці навчання в закладі вищої медичної освіти / І. В. Сергета, Н. В. Стоян, О. П. Мостова, О. Ю. Панчук // Гігієна населених місць. – 2019. – Вип. 69. – С. 199–205. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.32402/hygiene2019.69.199 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9372 | |
dc.description.abstract | Життєвий уклад студентської молоді як особливої соціальної категорії населення, об’єднаної специфічними умовами навчальної діяльності і віковими закономірностями функціонування організму, зумовлюють певні особливості способу життя, тобто конкрет-ної системи мислення та поведінки, спрямованих на збереження і зміцнення здоров’я. Метою дослідження було визначення особливості показників соціально-психологічної адаптації студентів у динаміці навчання в закладі вищої медичної освіти. Організація та методи досліджень. Для визначення особливостей соціально-психологічної адаптації використовувався особистісний опитувальник Роджерса та Дай-монда. Результати досліджень. Одержані дані відзначають той факт, що в структурі особливостей соціально-психологічної адаптації, показники якої засвідчують достатньо напружений перебіг адаптаційних процесів студентів до умов перебування у закладі вищої медичної освіти, найбільш суттєвим є рівень розвитку характеристик щодо прагнення до домінування та прийняття інших, найнижчий – для характеристик інтернальності, водно-час, характеристики інтегральних показників самоприйняття та емоційної комфортності займають проміжне положення. Найвищі показники властиві для юнаків і дівчат, які навча-ються відповідно на 6 (юнаки) та 3 і 6 (дівчата) курсах, найнижчі – для юнаків і дівчат, які навчаються відповідно на 1 і 3 (юнаки) та 6 (дівчата) курсах. Висновки. В ході досліджень встановлені особливості показників соціально-психологічної адаптації студентів у динаміці навчання в закладі вищої медичної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Гігієна населених місць | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої медичної освіти | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | спосіб життя | uk_UA |
dc.title | Особливості показників соціально-психологічної адаптації студентів у динаміці навчання в закладі вищої медичної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |