Короткий опис (реферат):
Життєвий уклад студентської молоді як особливої соціальної категорії населення, об’єднаної специфічними умовами навчальної діяльності і віковими закономірностями функціонування організму, зумовлюють певні особливості способу життя, тобто конкрет-ної системи мислення та поведінки, спрямованих на збереження і зміцнення здоров’я.
Метою дослідження було визначення особливості показників соціально-психологічної адаптації студентів у динаміці навчання в закладі вищої медичної освіти.
Організація та методи досліджень. Для визначення особливостей соціально-психологічної адаптації використовувався особистісний опитувальник Роджерса та Дай-монда.
Результати досліджень. Одержані дані відзначають той факт, що в структурі особливостей соціально-психологічної адаптації, показники якої засвідчують достатньо напружений перебіг адаптаційних процесів студентів до умов перебування у закладі вищої медичної освіти, найбільш суттєвим є рівень розвитку характеристик щодо прагнення до домінування та прийняття інших, найнижчий – для характеристик інтернальності, водно-час, характеристики інтегральних показників самоприйняття та емоційної комфортності займають проміжне положення. Найвищі показники властиві для юнаків і дівчат, які навча-ються відповідно на 6 (юнаки) та 3 і 6 (дівчата) курсах, найнижчі – для юнаків і дівчат, які навчаються відповідно на 1 і 3 (юнаки) та 6 (дівчата) курсах.
Висновки. В ході досліджень встановлені особливості показників соціально-психологічної адаптації студентів у динаміці навчання в закладі вищої медичної освіти.