dc.contributor.author |
Сергета, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Стоян, Н. В. |
|
dc.contributor.author |
Мостова, О. П. |
|
dc.contributor.author |
Панчук, О. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-01T07:20:06Z |
|
dc.date.available |
2025-04-01T07:20:06Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Особливості показників соціально-психологічної адаптації студентів у динаміці навчання в закладі вищої медичної освіти / І. В. Сергета, Н. В. Стоян, О. П. Мостова, О. Ю. Панчук // Гігієна населених місць. – 2019. – Вип. 69. – С. 199–205. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
DOI: 10.32402/hygiene2019.69.199 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9372 |
|
dc.description.abstract |
Життєвий уклад студентської молоді як особливої соціальної категорії населення, об’єднаної специфічними умовами навчальної діяльності і віковими закономірностями функціонування організму, зумовлюють певні особливості способу життя, тобто конкрет-ної системи мислення та поведінки, спрямованих на збереження і зміцнення здоров’я.
Метою дослідження було визначення особливості показників соціально-психологічної адаптації студентів у динаміці навчання в закладі вищої медичної освіти.
Організація та методи досліджень. Для визначення особливостей соціально-психологічної адаптації використовувався особистісний опитувальник Роджерса та Дай-монда.
Результати досліджень. Одержані дані відзначають той факт, що в структурі особливостей соціально-психологічної адаптації, показники якої засвідчують достатньо напружений перебіг адаптаційних процесів студентів до умов перебування у закладі вищої медичної освіти, найбільш суттєвим є рівень розвитку характеристик щодо прагнення до домінування та прийняття інших, найнижчий – для характеристик інтернальності, водно-час, характеристики інтегральних показників самоприйняття та емоційної комфортності займають проміжне положення. Найвищі показники властиві для юнаків і дівчат, які навча-ються відповідно на 6 (юнаки) та 3 і 6 (дівчата) курсах, найнижчі – для юнаків і дівчат, які навчаються відповідно на 1 і 3 (юнаки) та 6 (дівчата) курсах.
Висновки. В ході досліджень встановлені особливості показників соціально-психологічної адаптації студентів у динаміці навчання в закладі вищої медичної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Гігієна населених місць |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
заклад вищої медичної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-психологічна адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
спосіб життя |
uk_UA |
dc.title |
Особливості показників соціально-психологічної адаптації студентів у динаміці навчання в закладі вищої медичної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |