Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Навчальний стрес у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти: психофізіологічні критерії діагностики та психогігієнічної корекції

Show simple item record

dc.contributor.author Макаров, С. Ю.
dc.contributor.author Сергета, І. В.
dc.contributor.author Серебреннікова, О. А.
dc.date.accessioned 2025-03-31T13:56:51Z
dc.date.available 2025-03-31T13:56:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Макаров С. Ю. Навчальний стрес у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти: психофізіологічні критерії діагностики та психогігієнічної корекції / С. Ю. Макаров, І. В. Сергета, О. А. Серебреннікова // Environment & Health. – 2019. – № 4. – С. 30–37. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.32402/ dovkil2019.04.030
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9355
dc.description.abstract Метою дослідження було обґрунтування психофізіологічних критеріїв діагностики та психогігієнічної корекції навчального стресу у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти. Матеріали та методи дослідження. Наукові дослідження проводилися на базі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова, де під наглядом перебували 227 студентів віком від 17 до 22 років. Для адекватної реалізації поставленої мети використовувався чітко структурований комплекс високоінформативних психофізіологічних і психодіагностичних методів та методів експертних оцінок і статистичного аналізу. Для оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації студентів визначалися показники розвитку таких психофізіологічних функцій, як швидкість простої і диференційованої зорово-моторної реакції та простої аудіо-моторної реакції, рухливість і врівноваженість нервових процесів, а також динамічна працездатність в умовах монотонії протягом навчального року з використанням ліцензованого комп’ютерного комплексу «Еffеcton Studio». uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Environment & Health uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject сучасні заклади вищої медичної освіти uk_UA
dc.subject навчальний стрес uk_UA
dc.subject діагностика uk_UA
dc.subject корекція uk_UA
dc.title Навчальний стрес у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти: психофізіологічні критерії діагностики та психогігієнічної корекції uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics