Короткий опис (реферат):
Метою дослідження було обґрунтування психофізіологічних критеріїв діагностики та психогігієнічної корекції навчального стресу у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти.
Матеріали та методи дослідження. Наукові дослідження проводилися на базі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова, де під наглядом перебували 227 студентів віком від 17 до 22 років. Для адекватної реалізації поставленої мети використовувався чітко структурований комплекс високоінформативних психофізіологічних і психодіагностичних методів та методів експертних оцінок і статистичного аналізу.
Для оцінки особливостей перебігу психофізіологічної адаптації студентів визначалися показники розвитку таких психофізіологічних функцій, як швидкість простої і диференційованої зорово-моторної реакції та простої аудіо-моторної реакції, рухливість і врівноваженість нервових процесів, а також динамічна працездатність в умовах монотонії протягом навчального року з використанням ліцензованого комп’ютерного комплексу «Еffеcton Studio».