Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Вергелес, К. М. | |
dc.contributor.author | Куліш, П. Л. | |
dc.contributor.author | Школьнікова, Т. Ю. | |
dc.contributor.author | Вергелес, Т. М. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-21T08:31:30Z | |
dc.date.available | 2025-03-21T08:31:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Вергелес К. М., Куліш П. Л., школьнікова Т. Ю., Вергелес Т. М. Реформа вищої освіти в Україні і трансформації її змісту // Збірник матеріалів наради-семінару завідувачів кафедр (курсів) соціогуманітарних дисциплін медичних та фармацевтичних факультетів ЗВО України «Шляхи підвищення якості підготовки студентів і аспірантів медичних університетів в контексті викладання соціогуманітарних дисциплін». – Запоріжжя: ЗДМУ, 2020. – С. 20-22. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8504 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемам реформування вищої освіти в Україні. В ній розглядаються перепони на шляху реформ, а також проблеми, розв'язання яких є необхідним для подальшого розвитку вищої освіти. Особлива увага приділяється формуванню нових стандартів освітніх програм і методик підготовки фахівців, зокрема, у викладанні філософії та соціогуманітарних дисциплін. Автори наголошують на необхідності філософсько-когнітологічного опрацювання знань, що транслюються у вищій школі, та пропонують шляхи підвищення ефективності навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | реформа вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | освітні програми | uk_UA |
dc.subject | методики підготовки фахівців | uk_UA |
dc.subject | філософія | uk_UA |
dc.subject | соціогуманітарні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | когнітологія | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | викладання | uk_UA |
dc.title | Реформа вищої освіти в Україні і трансформації її змісту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |