dc.contributor.author |
Вергелес, К. М. |
|
dc.contributor.author |
Куліш, П. Л. |
|
dc.contributor.author |
Школьнікова, Т. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Вергелес, Т. М. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-21T08:31:30Z |
|
dc.date.available |
2025-03-21T08:31:30Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Вергелес К. М., Куліш П. Л., школьнікова Т. Ю., Вергелес Т. М. Реформа вищої освіти в Україні і трансформації її змісту // Збірник матеріалів наради-семінару завідувачів кафедр (курсів) соціогуманітарних дисциплін медичних та фармацевтичних факультетів ЗВО України «Шляхи підвищення якості підготовки студентів і аспірантів медичних університетів в контексті викладання соціогуманітарних дисциплін». – Запоріжжя: ЗДМУ, 2020. – С. 20-22. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8504 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемам реформування вищої освіти в Україні. В ній розглядаються перепони на шляху реформ, а також проблеми, розв'язання яких є необхідним для подальшого розвитку вищої освіти. Особлива увага приділяється формуванню нових стандартів освітніх програм і методик підготовки фахівців, зокрема, у викладанні філософії та соціогуманітарних дисциплін. Автори наголошують на необхідності філософсько-когнітологічного опрацювання знань, що транслюються у вищій школі, та пропонують шляхи підвищення ефективності навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
реформа вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
освітні програми |
uk_UA |
dc.subject |
методики підготовки фахівців |
uk_UA |
dc.subject |
філософія |
uk_UA |
dc.subject |
соціогуманітарні дисципліни |
uk_UA |
dc.subject |
когнітологія |
uk_UA |
dc.subject |
якість освіти |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
знання |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
викладання |
uk_UA |
dc.title |
Реформа вищої освіти в Україні і трансформації її змісту |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |