dc.contributor.author |
Хлєстова, С.С. |
|
dc.contributor.author |
Чорна, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Гуменюк, Н. І. |
|
dc.contributor.author |
Горбатюк, С.М. |
|
dc.contributor.author |
Спрут, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Хлєстова, І.В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-20T14:39:20Z |
|
dc.date.available |
2025-03-20T14:39:20Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти / С. С. Хлєстова, В. В. Чорна, Н. І. Гуменюк [та ін.] // Матеріали ІІ навч.-метод. конф. "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", 10 лют. 2021р. - Вінниця, 2021. - С. 215-216. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8409 |
|
dc.description.abstract |
Процес професійного становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти залежить від сукупності певних характеристик особистості, які визначатимуть кінцевий бажаний результат професійної готовності студента як професіонала. Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти формується поетапно:
перший етап починає проявлятися, коли студенти здобувають теоретичні фахові знання у процесі опанування навчальних дисциплін;
другий етап професійного становлення студентів набуває обертів при виконанні практичних навичок, коли у них є можливість застосувати набуті теоретичні знання і, таким чином, вдосконалити свій майбутній лікарський
професіоналізм.
Для успішного професійного становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти необхідні умови. Першою умовою є створення сприятливого демократичного середовища, яке має проявлятись у
рівноправності студентів; активізації різних сфер студентського життя (спорт, культурна, художня та мистецька самодіяльність); відкритості та доступності до студентських наукових товариств тощо. Другою умовою для успішного
професійного становлення студентів у медичних закладах вищої освіти повинна стати інтелектуалізація змісту навчання, яка має бути наповнена сучасними науковими поглядами та науковими пізнаннями; параметрами узагальненості, системності та динамічності навчальних предметів тощо. Значущістю третьої умови у вирішенні проблеми професійного становлення майбутніх лікарів є гуманітаризація медичної освіти, зміст якої має містити матеріали про внутрішній світ людини та її психологічний стан; значення людських, моральних, деонтологічних цінностей та якостей лікаря; взаємозв’язок гуманітарних та клінічних дисциплін. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
професійне становлення студентів |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні лікарі |
uk_UA |
dc.subject |
рівноправність студентів |
uk_UA |
dc.subject |
інтелектуалізація змісту навчання |
uk_UA |
dc.subject |
гуманітаризація медичної освіти |
uk_UA |
dc.title |
Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |