dc.contributor.author |
Сергета, І. В., |
|
dc.contributor.author |
Дреженкова, І. Л., |
|
dc.contributor.author |
Стоян, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-20T10:59:22Z |
|
dc.date.available |
2025-03-20T10:59:22Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Сергета, І. В., Дреженкова, І. Л.,Стоян, Н. В.Здоров’язберігаючі технології та особливості їх застосування в сучасних закладах вищої освіти у контексті формування ефективної системи громадського здоров’я: психогігієнічні основи //1 ромадське здоров’я в Україні: реали, тенденції та перспективи: колективна монографія / за заг. ред. проф. Ждана В. М. та проф. Голованової І. А. - Полтава: ТОВ «Фірма «Техсервіс», 2020. - 279с |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8329 |
|
dc.description.abstract |
Отже, дані проведених досліджень, в центрі яких перебували
питання щодо здійснення адекватної до вимог сьогодення гігієнічної
оцінки навчального середовища, основних режимних елементів
повсякденної навчальної і позанавчальної діяльності та стану
функціональних можливостей організму студентів різних курсів, які
перебувають в умовах медичного ЗВО, проведення психогігієнічної
оцінки процесів формування ПФФ та процесів формування ОсОс
дівчат і юнаків, а також визначення особливостей взаємозв’язку та
взаємозалежності характеристик рівня розвитку ПФФ, ОсОс і
показників стану здоров’я студентів різних курсів та їх поглибленої
психогігієнічної оцінки, достатньо чітко і цілком адекватно
засвідчують той факт, що обов’язковим компонентом визначення,
розроблення і наукового обґрунтування сучасних дійових та
ефективних здоров’язберігаючих технологій як суттєвого та
невід’ємного чинника підвищення ступеня ефективності повсякденної
навчальної і позанавчальної діяльності студентської молоді,
формування соціально-активної та професійно-підготовленої
особистості, фахівця, який цілком задовольняє вимогам спеціальності,яка обрана, і, головне, здорової людини з високими функціональними
та адаптаційними можливостями організму, слід вважати урахування
цілого ряду головних детермінант в ході визначення місця і ролі
психогігієнічних компонентів у структурі сучасних
здоров’язберігаючих технологій, а саме: режимно-адаптаційної,
психофізіологічної, особистісної та інтегративно-функціональної
детермінант. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
1 ромадське здоров’я в Україні: реали, тенденції та перспективи: колективна монографія |
uk_UA |
dc.subject |
психогігієнічні компоненти |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’язберігаючі технології |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.title |
Здоров’язберігаючі технології та особливості їх застосування в сучасних закладах вищої освіти у контексті формування ефективної системи громадського здоров’я: психогігієнічні основи |
uk_UA |
dc.type |
Book chapter |
uk_UA |