Аннотации:
У статті з’ясовані навчальні форми забезпечення безперешкодного й безперервного виконання індивідуальних програм підвищення кваліфікації державних службовців в індетермінованих умовах та умовах пандемії COVID-19. Метою статті є визначення навчальних форм забезпечення безперешкодного і безперервного виконання індивідуальних програм підвищення кваліфікації державних службовців в індетермінованих умовах та умовах пандемії коронавірусу із виявленням ставлення державних службовців до форм і засобів надання освітніх послуг підвищення кваліфікації під час карантину та після його закінчення й розробити пропозиції щодо вдосконалення системи професійного навчання державних службовців з урахуванням досвіду запровадження дистанційного навчання. Дослідження базується на онлайн-опитуванні щодо ставлення державних службовців до форм та засобів надання
освітніх послуг для реалізації індивідуальних програм підвищення кваліфікації під час карантину та після його завершення. Представлено проміжну статистику щодо проведення та відвідування вебінарів, організованих регіональними навчальними центрами протягом карантинного періоду. Висвітлено основні проблеми, які впливають на якість підготовки державних службовців, зокрема: підключення до інтернету; технічне забезпечення робочого місця. Водночас зазначається, що є потенційна можливість не переривати навчання державних службовців. Існує комплексне застосування обох вивчених форм навчання державних службовців, що дасть змогу налагодити процес забезпечення безперебійного впровадження індивідуальних навчальних програм у невизначених умовах та зняти напруження з усіх учасників освітнього процесу. Більшість респондентів задоволені процесом онлайн-навчання, у тому числі під час пандемії COVID-19. Серед найбільших проблем, які впливають на якість підготовки державних службовців в умовах пандемії зокрема та на якість дистанційного навчання загалом, є такі: підключення до інтернету; технічне забезпечення робочого місця.