Короткий опис (реферат):
Починаючи з моменту набуття чинності статті 42 «Закону про Освіту»,
поняття академічної доброчесності виступає невід’ємної часткою процесу
навчання та здобування освіти. Як відомо, у даній статті чи не вперше чітко
визначені та сформульовані поняття і правила, якими мають керуватися всі
учасники освітнього процесу. Даний закон має на меті забезпечити довіру до
результатів навчання та наукових досягнень всіх учасників освітнього процесу.
Загальновідомим на сьогодні є факт, що передумовою національної безпеки
України визначено підвищення якості вищої освіти, в тому числі і медичної, яка
покликана зберегти здоров’я нації.
Незважаючи на військові дії у країні, керівництво держави спрямовує значні
матеріальні та кадрові ресурси на підвищення якості освітнього процесу. З цією
метою Міністерством освіти та науки України був розроблений та надісланий
роз’яснювальний лист усім закладам вищої освіти, де чітко сформульовані і
висвітленні рекомендації з правил та пунктів дотримання академічної
доброчесності науково-педагогічними працівниками (посилання на використані
джерела інформації, недопущення плагіату та самоплагіату, дотримання
авторського права та ін.), а також визначені пункти дотримання академічної
доброчесності здобувачами освіти, що включають в себе самостійне виконання
навчальних завдань при підготовці до занять.