Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Жорняк, О. І. | |
dc.contributor.author | Колодій, С. А. | |
dc.contributor.author | Трофіменко, Ю. Ю. | |
dc.contributor.author | Буркот, В. М. | |
dc.contributor.author | Кордон, Ю. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-18T14:14:40Z | |
dc.date.available | 2025-03-18T14:14:40Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Жорняк О.І., Колодій С.А., Трофіменко Ю.Ю., Буркот В.М., Кордон Ю.В. Тестовий контроль як маркер оцінювання рівня знань здобувачів освіти // III International Scientific and Practical Conference «Theoretical aspects of education development». Варшава, 2023. С. 343–345. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7955 | |
dc.description.abstract | Починаючи з моменту набуття чинності статті 42 «Закону про Освіту», поняття академічної доброчесності виступає невід’ємної часткою процесу навчання та здобування освіти. Як відомо, у даній статті чи не вперше чітко визначені та сформульовані поняття і правила, якими мають керуватися всі учасники освітнього процесу. Даний закон має на меті забезпечити довіру до результатів навчання та наукових досягнень всіх учасників освітнього процесу. Загальновідомим на сьогодні є факт, що передумовою національної безпеки України визначено підвищення якості вищої освіти, в тому числі і медичної, яка покликана зберегти здоров’я нації. Незважаючи на військові дії у країні, керівництво держави спрямовує значні матеріальні та кадрові ресурси на підвищення якості освітнього процесу. З цією метою Міністерством освіти та науки України був розроблений та надісланий роз’яснювальний лист усім закладам вищої освіти, де чітко сформульовані і висвітленні рекомендації з правил та пунктів дотримання академічної доброчесності науково-педагогічними працівниками (посилання на використані джерела інформації, недопущення плагіату та самоплагіату, дотримання авторського права та ін.), а також визначені пункти дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти, що включають в себе самостійне виконання навчальних завдань при підготовці до занять. | uk_UA |
dc.publisher | III International Scientific and Practical Conference «Theoretical aspects of education development». Варшава, 2023 | uk_UA |
dc.title | Тестовий контроль як маркер оцінювання рівня знань здобувачів освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |