Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жорняк, О. І.
dc.contributor.author Колодій, С. А.
dc.contributor.author Трофіменко, Ю. Ю.
dc.contributor.author Буркот, В. М.
dc.contributor.author Кордон, Ю. В.
dc.date.accessioned 2025-03-18T14:14:40Z
dc.date.available 2025-03-18T14:14:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Жорняк О.І., Колодій С.А., Трофіменко Ю.Ю., Буркот В.М., Кордон Ю.В. Тестовий контроль як маркер оцінювання рівня знань здобувачів освіти // III International Scientific and Practical Conference «Theoretical aspects of education development». Варшава, 2023. С. 343–345. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7955
dc.description.abstract Починаючи з моменту набуття чинності статті 42 «Закону про Освіту», поняття академічної доброчесності виступає невід’ємної часткою процесу навчання та здобування освіти. Як відомо, у даній статті чи не вперше чітко визначені та сформульовані поняття і правила, якими мають керуватися всі учасники освітнього процесу. Даний закон має на меті забезпечити довіру до результатів навчання та наукових досягнень всіх учасників освітнього процесу. Загальновідомим на сьогодні є факт, що передумовою національної безпеки України визначено підвищення якості вищої освіти, в тому числі і медичної, яка покликана зберегти здоров’я нації. Незважаючи на військові дії у країні, керівництво держави спрямовує значні матеріальні та кадрові ресурси на підвищення якості освітнього процесу. З цією метою Міністерством освіти та науки України був розроблений та надісланий роз’яснювальний лист усім закладам вищої освіти, де чітко сформульовані і висвітленні рекомендації з правил та пунктів дотримання академічної доброчесності науково-педагогічними працівниками (посилання на використані джерела інформації, недопущення плагіату та самоплагіату, дотримання авторського права та ін.), а також визначені пункти дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти, що включають в себе самостійне виконання навчальних завдань при підготовці до занять. uk_UA
dc.publisher III International Scientific and Practical Conference «Theoretical aspects of education development». Варшава, 2023 uk_UA
dc.title Тестовий контроль як маркер оцінювання рівня знань здобувачів освіти uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию