Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Тестовий контроль як маркер оцінювання рівня знань здобувачів освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Жорняк, О. І.
dc.contributor.author Колодій, С. А.
dc.contributor.author Трофіменко, Ю. Ю.
dc.contributor.author Буркот, В. М.
dc.contributor.author Кордон, Ю. В.
dc.date.accessioned 2025-03-18T14:14:40Z
dc.date.available 2025-03-18T14:14:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Жорняк О.І., Колодій С.А., Трофіменко Ю.Ю., Буркот В.М., Кордон Ю.В. Тестовий контроль як маркер оцінювання рівня знань здобувачів освіти // III International Scientific and Practical Conference «Theoretical aspects of education development». Варшава, 2023. С. 343–345. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7955
dc.description.abstract Починаючи з моменту набуття чинності статті 42 «Закону про Освіту», поняття академічної доброчесності виступає невід’ємної часткою процесу навчання та здобування освіти. Як відомо, у даній статті чи не вперше чітко визначені та сформульовані поняття і правила, якими мають керуватися всі учасники освітнього процесу. Даний закон має на меті забезпечити довіру до результатів навчання та наукових досягнень всіх учасників освітнього процесу. Загальновідомим на сьогодні є факт, що передумовою національної безпеки України визначено підвищення якості вищої освіти, в тому числі і медичної, яка покликана зберегти здоров’я нації. Незважаючи на військові дії у країні, керівництво держави спрямовує значні матеріальні та кадрові ресурси на підвищення якості освітнього процесу. З цією метою Міністерством освіти та науки України був розроблений та надісланий роз’яснювальний лист усім закладам вищої освіти, де чітко сформульовані і висвітленні рекомендації з правил та пунктів дотримання академічної доброчесності науково-педагогічними працівниками (посилання на використані джерела інформації, недопущення плагіату та самоплагіату, дотримання авторського права та ін.), а також визначені пункти дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти, що включають в себе самостійне виконання навчальних завдань при підготовці до занять. uk_UA
dc.publisher III International Scientific and Practical Conference «Theoretical aspects of education development». Варшава, 2023 uk_UA
dc.title Тестовий контроль як маркер оцінювання рівня знань здобувачів освіти uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics