Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Оцінка якості організації навчального процесу за освітньо-професійною програмою «Педіатрія» за результатами регулярних опитувань здобувачів другого рівня вищої освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Фоміна, Н. С.
dc.contributor.author Агафонов, К. М.
dc.contributor.author Агафонова, Л. М.
dc.contributor.author Назарчук, О. А.
dc.contributor.author Боднар, М. В.
dc.date.accessioned 2025-03-18T13:28:28Z
dc.date.available 2025-03-18T13:28:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Фоміна Н.С., Агафонов К.М., Агафонова Л.М., Назарчук О.А., Бондар М.В. Оцінка якості організації навчального процесу за освітньо-професійною програмою «Педіатрія» за результатами регулярних опитувань здобувачів другого рівня вищої освіти // Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах: тези доповідей навч.-метод. конф. Вінниця, 2023. С. 249–250. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7943
dc.description.abstract Система забезпечення якості працює на основі двох механізмів: зовнішнього і внутрішнього. Останнє передбачає заходи, які направлені на виявлення проблем у процесі реалізації освітньої програми: академічна недоброчесність, порушення прав здобувачів, необ’єктивне оцінювання, відсутність доступу до нових освітніх технологій, проблеми із якісною подачею матеріалу тощо. Реалізація моніторингу якості освіти здійснюється завдяки регулярним опитуванням здобувачів, науковопедагогічний працівників та роботодавців, перевірка доступності та наповненості інформаційно-методичними матеріалами кафедр та проведення внутрішнього самоаналізу. Зовнішнє оцінювання якості, дозволяє здійснити аналіз якості через процес визначення відповідності освітніх програм та освітнього процесу певним критеріям. Важливим аспектом якості впровадження змін в освітньому процесі є залучення широкого кола учасників через системні комунікацій та фокус групи з вирішенню актуальних питань. Об’єктивне оцінювання якості освітньої програми у призмі думки здобувачів щодо організації освітнього процесу є важливим компонентом удосконалення освітнього процесу та якості надання освітніх послуг. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах: тези доповідей навч.-метод. конф. Вінниця, 2023 uk_UA
dc.title Оцінка якості організації навчального процесу за освітньо-професійною програмою «Педіатрія» за результатами регулярних опитувань здобувачів другого рівня вищої освіти uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию