Abstract:
Система забезпечення якості працює на основі двох
механізмів: зовнішнього і внутрішнього. Останнє передбачає заходи, які
направлені на виявлення проблем у процесі реалізації освітньої програми:
академічна недоброчесність, порушення прав здобувачів, необ’єктивне
оцінювання, відсутність доступу до нових освітніх технологій, проблеми із
якісною подачею матеріалу тощо. Реалізація моніторингу якості освіти
здійснюється завдяки регулярним опитуванням здобувачів, науковопедагогічний працівників та роботодавців, перевірка доступності та
наповненості інформаційно-методичними матеріалами кафедр та проведення
внутрішнього самоаналізу. Зовнішнє оцінювання якості, дозволяє здійснити
аналіз якості через процес визначення відповідності освітніх програм та
освітнього процесу певним критеріям. Важливим аспектом якості
впровадження змін в освітньому процесі є залучення широкого кола учасників
через системні комунікацій та фокус групи з вирішенню актуальних питань.
Об’єктивне оцінювання якості освітньої програми у призмі думки здобувачів
щодо організації освітнього процесу є важливим компонентом удосконалення
освітнього процесу та якості надання освітніх послуг.