Abstract:
У сучасних умовах реформування медичної освіти гостро виникає
необхідність удосконалення системи викладання, що буде спрямована на
формування компетенцій повноцінної особистості та отримання якісної освіти
здобувачем. Майбутній лікар має навчитися креативно мислити, орієнтуватись
в екстрених ситуаціях, знаходити вихід із завдань які ставить перед ним життя
та швидко адаптуватись до вимог та потреб часу. Тому у викладанні медичних
дисциплін мають переважати методи, які допоможуть опанувати особливості
професії і фактично створюють профіль спеціаліста. Значну увагу викладачами
кафедри Топографічної анатомії та оперативної хірургії ВНМУ ім. М.І.
Пирогова приділяється впровадженню інтерактивних методів навчання,
посиленню практичного спрямування навчального процесу та самопідготовці
студентів у позааудиторний час. Під час проведення лекційних і практичних
занять з Топографічної анатомії викладачі використовують як традиційні, так і
нетрадиційні педагогічні методики, завдяки яким студент не лише отримує
86
високі знання, набуває певних практичних навичок, а й навчається вільно і
самостійно мислити