Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дудікова, Л. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-14T09:34:23Z | |
dc.date.available | 2025-03-14T09:34:23Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Дудікова Л. В. Формування фахової компетентності майбутніх бакалаврів сестринської справи у медичних закладах вищої освіти / Л. В. Дудікова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2023. – Вип. 8/9 (132/133). – С. 291–302. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7597 | en |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему формування фахової компетентності майбутніх бакалаврів сестринської справи у медичних закладах вищої освіти. Визначено основні передумовами розробок інноваційних підходів до формування фахової компетентності майбутніх бакалаврів сестринської справи: соціальне замовлення суспільства; зарубіжний та вітчизняний досвід розробки компетентностей медичних сестер на основі інтеграції гуманітарних, соціальних та медичних дисциплін; нові вимоги до медсестер з урахуванням швидких змін системі охорони здоров’я та новітніх технічних досягнень. Обґрунтовано, що сформованість у медичних сестер фахової компетентності підвищує престиж професії, соціальний статус медичних сестер, зменшуючи межу між бакалаврами сестринської справи та лікарями. Нова генерація медичних сестер дасть змогу ефективніше використовувати лікарські кадри. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | бакалаври сестринської справи | uk_UA |
dc.subject | фахова компетентність | uk_UA |
dc.subject | інноваційні підходи | uk_UA |
dc.title | Формування фахової компетентності майбутніх бакалаврів сестринської справи у медичних закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |