Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Іващук, О. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Іващук, Д. О. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-11T14:39:19Z | |
dc.date.available | 2025-03-11T14:39:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Іващук О. В. Особливості формування цифрових компетентностей у студентів-медиків / О. В. Іващук, Д. О. Іващук // Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). – 2023. – № 2(16). – С. 306-313. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7315 | en |
dc.description.abstract | Пандемія COVID-19 стала суттєвим поштовхом до диджиталізації різних сфер діяльності людини, суспільства та держави. Цифровізація медицини сприяє забезпеченню якості надання медичних послуг населенню. У зв’язку з цим гостро постає питання підготовки фахівців, які вміють працювати з відповідними технологіями. Тому набуття цифрових компетентностей є важливим аспектом медичної освіти. У статі описано підходи, які дозволяють студентам-медикам здобути на практичних заняттях з медичної інформатики комп’ютерні навички, які будуть необхідні їм у подальшій професійній діяльності. Оскільки основними напрямками диджиталізації медицини є електронна система охорони здоров’я eHealth, медичні систем підтримки прийняття рішень, телемедицина, то робочі програми мають містити теми, які дозволяють студентам здобути навички роботи у зазначених сферах. Викладачі медичної інформатики Вінницького національного університету ім. М.І. Пирогова співпрацюють з українськими розробниками медичних програмних продуктів і забезпечують доступ до сучасних програмних рішень своїм студентам під час вивчення тем: “Методи підтримки прийняття рішень. Стратегії отримання медичних знань”, “Клінічні системи підтримки прийняття рішень. Засоби прогнозування”, “Експертні системи”, “Моделювання медико-біологічних процесів”. Основними цифровими компетентностями, які можуть бути сформовані під час навчання у вищому навчальному медичному закладі є: навички роботи з медичними інформаційними системами на прикладі МІС Doctor Eleks, з приладами дистанційного моніторингу стану пацієнта та з віртуальним пацієнтом “СКІФ”, постановка діагнозів за допомогою експертних систем. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Наукові інновації та передові технології | uk_UA |
dc.subject | цифрові компетентності | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | електронна система охорони здоров’я eHealth | uk_UA |
dc.subject | медична інформаційна система | uk_UA |
dc.subject | телемедицина | uk_UA |
dc.subject | системи підтримки прийняття рішень | uk_UA |
dc.subject | віртуальний пацієнт | uk_UA |
dc.title | Особливості формування цифрових компетентностей у студентів-медиків | uk_UA |
dc.type | Article | en |